• elΕΛ
    • enEN

Search

logo
  • ΟΚΥπΥ
    • Όραμα, Αποστολή και Στρατηγική
    • Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου
    • Διεύθυνση Οργανισμού
    • Επιστημονικό Συμβούλιο
    • Νομοθεσία
  • Διευθύνσεις
    • Διεύθυνση Λευκωσίας
    • Διεύθυνση Λεμεσού – Πάφου
    • Διεύθυνση Λάρνακας – Αμμοχώστου
    • Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
    • Διεύθυνση Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας
    • Διεύθυνση Υπηρεσίας Ασθενοφόρων
  • Πληροφορίες
    • Ανακοινώσεις
    • Δελτία Τύπου
    • Έντυπα
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ενιαία Ψηφιακή Θύρα
  • Επικοινωνία
  • Σύνδεση
  • Κορωνοϊός (Covid-19)
  • ΟΚΥπΥ
    • Όραμα, Αποστολή και Στρατηγική
    • Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου
    • Διεύθυνση Οργανισμού
    • Επιστημονικό Συμβούλιο
    • Νομοθεσία
  • Διευθύνσεις
    • Διεύθυνση Λευκωσίας
    • Διεύθυνση Λεμεσού – Πάφου
    • Διεύθυνση Λάρνακας – Αμμοχώστου
    • Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
    • Διεύθυνση Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας
    • Διεύθυνση Υπηρεσίας Ασθενοφόρων
  • Πληροφορίες
    • Ανακοινώσεις
    • Δελτία Τύπου
    • Έντυπα
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ενιαία Ψηφιακή Θύρα
  • Επικοινωνία
  • Σύνδεση
  • Κορωνοϊός (Covid-19)

Εξυπηρέτηση Πολιτών

  • Home
  •  
  • Διεύθυνση Υπηρεσίας Ασθενοφόρων
  • Εξυπηρέτηση Πολιτών
  • Χαιρετισμός
  • Πληροφορίες
  • Εξυπηρέτηση Πολιτών
  • Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων Ασθενοφόρων
  • Επικοινωνία
  • Υπηρεσίες Διακομιδών
  • Διαδικασίες
  • Οδηγίες προς το κοινό
  • Έρευνα και Διάσωση
  • Αίτημα μη επείγουσων διακομιδών
  • Εκδόσεις Δημοσίευσεις
  • Συχνές ερωτήσεις

Η κύρια αποστολή της Υπηρεσίας είναι η παροχή επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας σε τραυματίες ή ασθενείς στη σκηνή του ατυχήματος, ή στον τόπο προσβολής τους από μια ξαφνική ασθένεια και η έγκαιρη και ασφαλής μεταφορά τους στο κοντινότερο κατάλληλο Νοσοκομείο.

Τα ασθενοφόρα εκτελούν επίσης δρομολόγια, όπως μεταφορά ασθενών από και προς τα Νοσοκομεία, τις στέγες ευγηρίας, τα σπίτια, ιδιωτικές κλινικές και άλλα ιδρύματα.

Επίσης καλύπτουν αθλητικές και άλλες αθλητικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Σε όλες τις περιπτώσεις που οι πολίτες επιθυμούν την ανταπόκριση ασθενοφόρου σε μη επείγουσες καταστάσεις, όπως διακομιδές ή κάλυψη προγραμματισμένων εκδηλώσεων θα πρέπει να επικοινωνούν με το Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων Ασθενοφόρων, τουλάχιστον 24ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά ή εκδήλωση.

Οι πολίτες μπορούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά το αίτημα τους ή να μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με τους λειτουργούς του συντονιστικού κέντρου κλήσεων στο τηλ. 22887171 ή στο τηλεομοιότυπο 22570110.

Η κύρια αποστολή της Υπηρεσίας είναι η παροχή επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας σε τραυματίες ή ασθενείς στη σκηνή του ατυχήματος, ή στον τόπο προσβολής τους από μια ξαφνική ασθένεια και η έγκαιρη και ασφαλής μεταφορά τους στο κοντινότερο κατάλληλο Νοσοκομείο.

Τα ασθενοφόρα εκτελούν επίσης δρομολόγια, όπως μεταφορά ασθενών από και προς τα Νοσοκομεία, τις στέγες ευγηρίας, τα σπίτια, ιδιωτικές κλινικές και άλλα ιδρύματα.

Επίσης καλύπτουν αθλητικές και άλλες αθλητικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Σε όλες τις περιπτώσεις που οι πολίτες επιθυμούν την ανταπόκριση ασθενοφόρου σε μη επείγουσες καταστάσεις, όπως διακομιδές ή κάλυψη προγραμματισμένων εκδηλώσεων θα πρέπει να επικοινωνούν με το Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων Ασθενοφόρων, τουλάχιστον 24ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά ή εκδήλωση.

Οι πολίτες μπορούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά το αίτημα τους ή να μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με τους λειτουργούς του συντονιστικού κέντρου κλήσεων στο τηλ. 22887171 ή στο τηλεομοιότυπο 22570110.

Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας μέσω της Διεύθυνσης Ασθενοφόρων έχει υπό  την ευθύνη του τον επιχειρησιακό συντονισμό για αποστολή εξιδεικευμένων νοσηλευτών-πληρωμάτων ασθενοφόρων και για συμμετοχή τους στις επιχείρησης Ερευνάς και Διάσωσης με πτητικά και πλωτά μέσα.

Ενεργοποίηση των εξειδικευμένων νοσηλευτών γίνεται πάντα μέσω του Συντονιστικού Κέντρου Κλήσεων Ασθενοφόρων μετά από σχετικό αίτημα του Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διασώσης και των εμπλεκομένων υπηρεσιών (Μ.Α.ΕΠ. Αστυνομίας, Πυροσβεστική, Λιμενική και Ναυτική Αστυνομία,460ΜΕΔ).

Η συνεργασία αυτή έχει άριστα αποτελέσματα και κατά την συνέπεια την διάσωση ανθρωπίνων ζωών.

Με την εγγραφή σας, συμφωνώ με τους όρους της πολιτικής απορρήτου όπως περιγράφεται στην Αποποίηση ευθυνών

  1. Έκδοση εγχειριδίου με Κλινικές Κατευθηντήριες Οδηγίες στην Επείγουσα Προνοσοκομειακή Φροντίδα Υγείας- Έκδοση Εγχειριδίου που αφορά Κλινικές Κατευθυντήριες Οδηγίες για την Επείγουσα Προνοσοκομειακή Φροντίδα Υγείας, το οποίο ετοιμάζεται από ομάδα λειτουργών (Ιατροί-Νοσηλευτές) του Υπουργείου Υγείας. Το εγχειρίδιο θα βασίζεται στην τρέχουσα επιστημονική γνώση και θα αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για παροχή ποιοτικής φροντίδας από το προσωπικό που στελεχώνει τα ασθενοφόρα.
  2. Έκδοση εγχειριδίων αναφορικά με το Καθηκοντολογίο των Πληρωμάτων Ασθενοφόρων- Έκδοση καθηκοντολογίου λειτουργίας των πληρωμάτων ασθενοφόρων.
  3.  Έκδοση εγχειριδίου με Κλινικές Κατευθυντήριες Οδηγίες στην Τηλεφωνική Διαλογή των κλήσεων-Έκδοση πρωτοκόλλων τηλεφωνικής διαλογής των κλήσεων.
  4. Έκδοση εξαμηνιαίου περιοδικού στην Επείγουσα Προνοσοκομειακή Φροντίδα Υγείας- Δημιουργία και ανάπτυξη του πρώτου κυπριακού, επιστημονικού, περιοδικού ανοικτής πρόσβασης, στην οποία η χρήση και η αξιοποίηση του αφορά στα πληρώματα ασθενοφόρων.
  5. Εγχειρίδιο Βασικών Πρώτων Βοηθειών

ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ?

Για ασθενοφόρο καλώ μέσω του 112( το οποίο χειρίζεται η αστυνομία) ή απευθείας στο Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων στο τηλ. 22887171.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ 112?

Oχι η κλήση για το 112 είναι Δωρεάν

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ?

Όχι η άμεση αντιμετώπιση και η διακομιδή του πάσχοντα σε κρατικό ή ιδιωτικό Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών είναι δωρέαν.

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ?

Ναι σε όλες τις περιπτώσεις που δεν αφορά επείγοντα περιστατικά και ο πάσχοντας χρήζει διακομιδής σε ιδιωτικά κέντρα υγείας ή σε άλλες υπηρεσίες υπάρχει χρέωση.

ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΛΗΣΕΩΝ?

Ποια είναι η επείγουσα κατάσταση που χρήζει ανταπόκρισης ασθενοφόρου

Το τηλεφωνικό αριθμό του καλούντα

Επαρχία, περιοχή, πλήρης διεύθυνση που θα πρέπει να ανταποκριθεί το ασθενοφόρο

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διεύθυνση περιγραφή της περιοχής όπως πχ κτίρια, χαρακτηριστικά που θα βοηθήσουν την γρήγορη άφιξη του ασθενοφόρου.

Περιγραφή της επείγουσας κατάστασης και των συνθηκών που πιθανόν να υπάρχουν στην περιοχή

Αριθμό θυμάτων και ηλικίες όπου είναι εφικτό

Ενημέρωση εάν συνυπάρχουν και οι άλλοι κίνδυνοι όπως πχ πυρκαγιά

Ενημέρωση εάν κρίνεται αναγκαία και η παρουσία άλλων υπηρεσιών όπως Πυροσβεστική, Αστυνομία

ΑΦΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ?

Όχι αφού δώσω την κλήση δεν μπορώ να κλείσω το τηλέφωνο και θα πρέπει να παραμείνω στην γραμμή σύμφωνα με τις οδηγίες του λειτουργού του Συντονιστικού Κέντρου.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΣΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ?

Ναι η συνδρομή των πολιτών είναι πολύτιμη για την άμεση αντιμετώπιση των πασχόντων για αυτό φροντίστε για το πιο κάτω:

Στην περίπτωση που βρισκόμαστε σε οικία:

Aνοίγουμε το φως στην εξώπορτα

Απομακρύνουμε τα κατοικίδια

Ανοίγουμε την είσοδο

Απομακρύνουμε τυχόν αυτοκίνητα μας που είναι στην είσοδο και μπορεί να εμποδίσουν

την πρόσβαση του ασθενοφόρου.

Σε περίπτωση που υπάρχουν συγκεντρώνουμε τυχόν έντυπα που σχετίζονται με το ιστορικό του πάσχοντα και τυχόν φαρμακευτικά σκευάσματα.

Eνημερώνουμε το πλήρωμα το ιστορικό του πάσχοντα και κυρίως εάν έχει οποιαδήποτε αλλεργία

Αφαιρούμε τυχόν πολύτιμα αντικείμενα ή χρήματα που πιθανόν να έχει ο πάσχοντας μαζί του.

© SHSO 2019 All rights reserved.
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • GDPR
  • Αποποίηση
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Reject
Privacy & Cookies Policy
Necessary Always Enabled