• enEN
    • elΕΛ

Search

logo
  • SHSO
    • Mission, Vision and Strategy
    • Board of Directors
    • Management
    • Scientific Council
    • Legislation
  • Directorates
    • Nicosia Directorate
    • Limassol – Paphos Directorate
    • Larnaca – Famagusta Directorate
    • Primary Health Care Directorate
    • Mental Health Services Directorate
    • Ambulance Service Directorate
  • Information
    • Announcements
    • Press releases
    • Job Vacancies
    • Forms
    • Single Digital Gateway
  • Contact us
  • Sign in
  • Covid-19
  • SHSO
    • Mission, Vision and Strategy
    • Board of Directors
    • Management
    • Scientific Council
    • Legislation
  • Directorates
    • Nicosia Directorate
    • Limassol – Paphos Directorate
    • Larnaca – Famagusta Directorate
    • Primary Health Care Directorate
    • Mental Health Services Directorate
    • Ambulance Service Directorate
  • Information
    • Announcements
    • Press releases
    • Job Vacancies
    • Forms
    • Single Digital Gateway
  • Contact us
  • Sign in
  • Covid-19

Citizen Service

  • Home
  •  
  • Ambulance Service Directorate
  • Citizen Service
  • Welcome message
  • Information
  • Citizen Service
  • Ambulance Call Coordination Center
  • Contact Us
  • Patient Transport Service
  • Procedures
  • Request for non-urgent patient transportation
  • Instructions for the Public
  • Frequent Asked Questions

Η κύρια αποστολή της Υπηρεσίας είναι η παροχή επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας σε τραυματίες ή ασθενείς στη σκηνή του ατυχήματος, ή στον τόπο προσβολής τους από μια ξαφνική ασθένεια και η έγκαιρη και ασφαλής μεταφορά τους στο κοντινότερο κατάλληλο Νοσοκομείο.

Τα ασθενοφόρα εκτελούν επίσης δρομολόγια, όπως μεταφορά ασθενών από και προς τα Νοσοκομεία, τις στέγες ευγηρίας, τα σπίτια, ιδιωτικές κλινικές και άλλα ιδρύματα.

Επίσης καλύπτουν αθλητικές και άλλες αθλητικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Σε όλες τις περιπτώσεις που οι πολίτες επιθυμούν την ανταπόκριση ασθενοφόρου σε μη επείγουσες καταστάσεις, όπως διακομιδές ή κάλυψη προγραμματισμένων εκδηλώσεων θα πρέπει να επικοινωνούν με το Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων Ασθενοφόρων, τουλάχιστον 24ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά ή εκδήλωση.

Οι πολίτες μπορούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά το αίτημα τους ή να μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με τους λειτουργούς του συντονιστικού κέντρου κλήσεων στο τηλ. 22887171 ή στο τηλεομοιότυπο 22570110.

Η κύρια αποστολή της Υπηρεσίας είναι η παροχή επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας σε τραυματίες ή ασθενείς στη σκηνή του ατυχήματος, ή στον τόπο προσβολής τους από μια ξαφνική ασθένεια και η έγκαιρη και ασφαλής μεταφορά τους στο κοντινότερο κατάλληλο Νοσοκομείο.

Τα ασθενοφόρα εκτελούν επίσης δρομολόγια, όπως μεταφορά ασθενών από και προς τα Νοσοκομεία, τις στέγες ευγηρίας, τα σπίτια, ιδιωτικές κλινικές και άλλα ιδρύματα.

Επίσης καλύπτουν αθλητικές και άλλες αθλητικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

Σε όλες τις περιπτώσεις που οι πολίτες επιθυμούν την ανταπόκριση ασθενοφόρου σε μη επείγουσες καταστάσεις, όπως διακομιδές ή κάλυψη προγραμματισμένων εκδηλώσεων θα πρέπει να επικοινωνούν με το Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων Ασθενοφόρων, τουλάχιστον 24ώρες πριν από την προγραμματισμένη μεταφορά ή εκδήλωση.

Οι πολίτες μπορούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά το αίτημα τους ή να μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με τους λειτουργούς του συντονιστικού κέντρου κλήσεων στο τηλ. 22887171 ή στο τηλεομοιότυπο 22570110.

Με την εγγραφή σας, συμφωνώ με τους όρους της πολιτικής απορρήτου όπως περιγράφεται στην Αποποίηση ευθυνών

ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΛΩ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ?

Για ασθενοφόρο καλώ μέσω του 112( το οποίο χειρίζεται η αστυνομία) ή απευθείας στο Συντονιστικό Κέντρο Κλήσεων της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων στο τηλ. 22887171.

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ 112?

Oχι η κλήση για το 112 είναι Δωρεάν

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ?

Όχι η άμεση αντιμετώπιση και η διακομιδή του πάσχοντα σε κρατικό ή ιδιωτικό Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών είναι δωρέαν.

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ?

Ναι σε όλες τις περιπτώσεις που δεν αφορά επείγοντα περιστατικά και ο πάσχοντας χρήζει διακομιδής σε ιδιωτικά κέντρα υγείας ή σε άλλες υπηρεσίες υπάρχει χρέωση.

 

ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΛΗΣΕΩΝ?

Ποια είναι η επείγουσα κατάσταση που χρήζει ανταπόκρισης ασθενοφόρου

Το τηλεφωνικό αριθμό του καλούντα

Επαρχία, περιοχή, πλήρης διεύθυνση που θα πρέπει να ανταποκριθεί το ασθενοφόρο

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διεύθυνση περιγραφή της περιοχής όπως πχ κτίρια, χαρακτηριστικά που θα βοηθήσουν την γρήγορη άφιξη του ασθενοφόρου.

Περιγραφή της επείγουσας κατάστασης και των συνθηκών που πιθανόν να υπάρχουν στην περιοχή

Αριθμό θυμάτων και ηλικίες όπου είναι εφικτό

Ενημέρωση εάν συνυπάρχουν και οι άλλοι κίνδυνοι όπως πχ πυρκαγιά

Ενημέρωση εάν κρίνεται αναγκαία και η παρουσία άλλων υπηρεσιών όπως Πυροσβεστική, Αστυνομία

 

ΑΦΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ?

Όχι αφού δώσω την κλήση δεν μπορώ να κλείσω το τηλέφωνο και θα πρέπει να παραμείνω στην γραμμή σύμφωνα με τις οδηγίες του λειτουργού του Συντονιστικού Κέντρου.

 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΣΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ?

Ναι η συνδρομή των πολιτών είναι πολύτιμη για την άμεση αντιμετώπιση των πασχόντων για αυτό φροντίστε για το πιο κάτω:

Στην περίπτωση που βρισκόμαστε σε οικία:

Aνοίγουμε το φως στην εξώπορτα

Απομακρύνουμε τα κατοικίδια

Ανοίγουμε την είσοδο

Απομακρύνουμε τυχόν αυτοκίνητα μας που είναι στην είσοδο και μπορεί να εμποδίσουν

την πρόσβαση του ασθενοφόρου.

Σε περίπτωση που υπάρχουν συγκεντρώνουμε τυχόν έντυπα που σχετίζονται με το ιστορικό του πάσχοντα και τυχόν φαρμακευτικά σκευάσματα.

Eνημερώνουμε το πλήρωμα το ιστορικό του πάσχοντα και κυρίως εάν έχει οποιαδήποτε αλλεργία

Αφαιρούμε τυχόν πολύτιμα αντικείμενα ή χρήματα που πιθανόν να έχει ο πάσχοντας μαζί του.

© SHSO 2019 All rights reserved.
  • Contact us
  • Cookie Policy
  • Data Protection
  • Disclaimer
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Reject
Privacy & Cookies Policy
Necessary Always Enabled