Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής σας, λαμβάνετε γραπτό μήνυμα (SMS) με έναν σύνδεσμο για ανώνυμη αξιολόγηση των υπηρεσιών που λάβατε.
Το ερωτηματολόγιο είναι προσαρμοσμένο ανάλογα με το είδος της υπηρεσίας:

Οι ερωτήσεις καλύπτουν κρίσιμα θέματα όπως:
Οι απαντήσεις αναλύονται αυτόματα, δημιουργώντας στατιστικές αναφορές για κάθε Νοσοκομείο και Κέντρο Υγείας. Έτσι, εντοπίζονται δυνατά σημεία και σημεία προς βελτίωση, επιτρέποντας τη λήψη άμεσων μέτρων.
Σε περίπτωση αρνητικής εμπειρίας, μπορείτε να προσθέσετε σχόλια και, προαιρετικά, στοιχεία επικοινωνίαςγια άμεση επίλυση του θέματος.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους, οι ασθενείς λαμβάνουν γραπτό μήνυμα (SMS) με έναν σύνδεσμο, όπου μπορούν να αξιολογήσουν ανώνυμα τις υπηρεσίες που έλαβαν.
Στοχευμένη συλλογή δεδομένων:
Ανάλογα με την επίσκεψη, αποστέλλεται το κατάλληλο ερωτηματολόγιο για:
Οι ερωτήσεις καλύπτουν θέματα όπως η συμπεριφορά του προσωπικού, η καθαριότητα, η ποιότητα του φαγητού και η συνολική εμπειρία υγείας.

Οι απαντήσεις αναλύονται αυτόματα, δημιουργώντας στατιστικές αναφορές για κάθε Νοσοκομείο και Κέντρο Υγείας, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσων βελτιώσεων.

Με την ανατροφοδότηση του κοινού, ο Οργανισμός ενισχύει τη διαφάνεια και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει, εξασφαλίζοντας καλύτερη εμπειρία φροντίδας υγείας για όλους. Εάν προκύψουν αρνητικές αξιολογήσεις, οι ασθενείς/επισκέπτες μπορούν να παρέχουν αναλυτικά σχόλια καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, επιτρέποντας την άμεση επίλυση πιθανών προβλημάτων.

Ο ΟΚΥπΥ παραμένει αφοσιωμένος στη συνεχή αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών που παρέχει, λαμβάνοντας υπόψη τη φωνή των ασθενών. Η εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της εμπειρίας των ασθενών,αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, διασφαλίζοντας ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας εξελίσσονται με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών. Με τη χρήση των ανώνυμων δεδομένων και την ανάλυση των αξιολογήσεων, εντοπίζονται τάσεις, καλές πρακτικές, αλλά και πιθανά σημεία προς βελτίωση, επιτρέποντας την άμεση λήψη μέτρων για την αναβάθμιση της εμπειρίας των ασθενών.
